من مدرسه ام......

دنیای من

من مدرسه ام......

سلااااام....دوستان من الان مدرسه ام امتحان ادبیات داشیم در حد بارسلونا......

راستی گفتم بارسلونا ...امشب بارسا با چلسی بازی داره......یعنی کی میبره؟؟؟ من که میگم بارسا مقتدرانه

میبره...

میگی نه نیگا کن...پیش بینی های من تو فوتبال حرف نداره.....

دیشب هم که نگونگو.....پرسپولیس با الغرافه داشت......وااااااااای چقدر حرص خوردم.......همه بد بازی کردن به جز

شیث و کریمی...شیث که انقدر با این مجیدی کلنجار رفت تا بالاخره...مجیدی اخراج شد...

علی جان ما هم که یه گل زد در حد رونالدو....اما حیف که این احمق ها نتونستن 5 دقیقه خودشون رو نگه دارن...

ایششششششششششششششششششششش.......

حالا هرچی......من ناراحتم...خیییلی چون دلم واسه دوستام تنگ شده دوس دارم زود تر شنبه شه تا از شیراز

برگردن....نخ سوزن زکیه و مهفام.....

دیگه چی بگم؟؟؟آها الان خانوم فرخی داره هرچی من مینویسم میخونه......اکشال نداره بوخون.....

هه هه هه....الان مهتاب اومده پیش من نشسته همش وول وول میخوره.....این صندلی چرخ داره...همش

میچرخه...نچرخ بچه...در عین حال ساندویچ سیب زمینی با مرغ و مخلفات هم میخوره...هی هم به من میگه 

وااای تمرینای کلاس زبانم رو ننوشتم......ا

لان یکتا اینا هم اومدن...دارن هرچی من مینویسم رو میخونن....

حضور نیکا رو هم اعلام میکنم....

و دیگر هیچ.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

زكيه
ساعت17:12---7 ارديبهشت 1391
روژين ......!!!!!!!
قالب كريمى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟


یکتا
ساعت15:13---6 ارديبهشت 1391
سلاممم دوستم. قالبه کریمی آماده است برو تو این وبم که آدرسشو گذاشتم بنگر تا کدشو برات بیارم.

زكيه عشق شيث
ساعت14:37---3 ارديبهشت 1391
سلام عِشَم
خوفى؟
قالبى ك يكتا درست كرد نذاشتى؟!!
خيــــــــــــــــــــــــــ ـــلى دوسِت دالم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:26 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::